Bestellen & Betalen

 
Bestellen

Wanneer u uw product naar keuze heeft gevonden, plaatst u deze in uw Shopping Bag. U kunt ervoor kiezen om direct af te rekenen of om nog verder te shoppen. 

Als u wenst af te rekenen, zal er gevraagd worden om uw gegevens zodat de bestelling op het juiste adres zal worden bezorgd. U kunt een account aanmaken en inloggen zodat een vervolg bestelling sneller is afgehandeld. U kunt kiezen voor een ander bezorgadres dan het adres op de factuur. 

Vervolgens vindt de bestelling plaatst en gaat u afrekenen. Dit kan via iDeal, PayPal of CreditCard. 
Wanneer dit gelukt is wordt uw bestelling geplaatst. Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk na het succesvol plaatsen van de order te versturen. Wanneer een bestelling op een doordeweekse dag voor 15:00 uur bij ons binnen is wordt deze meestal de volgende dag geleverd.

* LET OP: i.v.m. de feestdagen kan er een vertraging ontstaan in de leveringstijden, onze excuses hiervoor.

 
Betalen

U kunt betalen met iDeal, PayPal, CreditCard of gebruik maken van een overboeking. Hier vind u meer informatie over de betaalmethoden.
In het laatste geval kunt u contact opnemen met info@purebrands.nl 

 

Wat kan ik doen als ik een bestelling wil plaatsen, maar mijn iDeal betaling niet lukt?
U kunt het bedrag ook overmaken op de Pure Brands Webshop rekening. Neem in dat geval contact met ons op door te bellen naar +31 (0)20 622 58 65 of te mailen naar info@purebrands.nl. We vernemen graag wanneer u het bedrag hebt overgemaakt zodat we de bestelling spoedig kunnen versturen.

Pure Brands Webshop 
IBAN: NL98INGB0004682968
Betalingskenmerk: ordernummer

BIC code voor betalingen vanuit het buitenland
BIC: INGBNL2A