Verzenden & retourneren

Een bestelling wordt op werkdagen meestal op de volgende dag geleverd wanneer deze voor 14:00 bij ons binnen is. We werken samen met meerdere verzendservices voor nationale en internationale bestellingen. U ontvangt van ons of van een van onze verzendpartners een mail met de Track&Trace code wanneer de bestelling onderweg is.


Gratis verzending

Voor binnenlandse bestellingen met een waarde boven de €50,- zullen geen verzendkosten gerekend worden. Helaas is dit niet mogelijk voor buitenlandse bestellingen, de kosten worden berekend op de checkout pagina.

 

Sustainable same-day delivery

Orders voor 14:00 zullen dezelfde dag bezorgd worden
Opdrachten voor 14:00 aangemeld worden dezelfde dag uitgevoerd. Is de klant niet thuis? Dan keert de koerier terug en moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden.

Bij deze postcodes halen wordt opgehaald en bezorgd
Amsterdam Centrum: 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018
Amsterdam West: 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1061, 1062, 1065, 1066
Museumkwartier: 1071, 1075
Pijp: 1072, 1073, 1074,1091, 1092, 1093, 1080
Amsterdam Zuid: 1076, 1077, 1081, 1082, 1083, 1096
Ijsselbuurt/Rijnbuurt: 1078, 1079
Amsterdam Oost: 1019, 1089, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1097, 1098

 


 

Retourneren

U kunt artikelen uiterlijk binnen 14 dagen na levering en indien mogelijk de originele verpakking, met zowel het prijskaartje als het merklabel er nog aan, ongebruikt en ongewassen & voldoende gefrankeerd retour sturen. Beschadigde en gebruikte producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren. Wanneer u een item retour stuurt zullen wij, na aanmelding van de retourzending, zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag aan u crediteren.

Wanneer u een andere maat van een item zou willen ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en het ongewenste item retour sturen of contact met ons opnemen via [email protected], zodat wij dit voor u in orde maken.


Procedure

Heeft u een account? Geef dan gemakkelijk online aan welk artikel u wilt retourneren. Dit kan bij uw account pagina onder 'mijn bestellingen'. Zo niet, kunt u de pakbon die u bij uw bestelling ontvangt als retourformulier gebruiken door de reden van retour bij het desbetreffende product te noteren en deze meesturen met de retourzending. LET OP: retourzendingen zonder retourformulier / melding online worden niet in behandeling genomen.

 

Re:turnista

Regel snel en gemakkelijk het retourneren van je pakket via Returnista. Met Returnista kunt u uw retour op locatie (thuis / werk) ophalen of u kunt het pakket zelf naar een UPS of DHL servicepunt brengen. Mocht je het pakket liever via een andere verzendmethode willen retourneren, dan kan dit natuurlijk nog steeds.

Returnista is beschikbaar in de volgende landen:
Oostenrijk, België, Bulgarije, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Italië, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Polen, Portugal, Roemenië, Zweden, Slovenië, Slowakije

 

Returnista ophaalservice
## Hoe werkt het?
* Registreer je pakket bij Returnista.
* Kies ervoor om het thuis of op het werk af te halen.
* Gebruik de originele verzenddoos.
* Geen printer nodig, uw retourzending wordt online doorgegeven.
* Betaal online.
* Je ontvangt je verzendbewijs met Track & Trace wanneer de koerier het pakket komt ophalen.
* Ontvang automatisch een melding wanneer uw retourzending is ontvangen.

Breng Returnista zelf weg
## Hoe werkt het?
* Registreer je pakket bij Returnista.
* Gebruik de originele verzenddoos.
* Betaal online.
* U ontvangt een QR-code die u kunt laten scannen wanneer u het pakket bij uw lokale servicepunt aflevert.
* Breng uw pakket naar het gekozen servicepunt om het te verzenden.
* U ontvangt digitaal een verzendbewijs met Track & Trace in uw e-mail.
* Ontvang een automatische melding wanneer uw retourzending is ontvangen.

 

 

Retour adres:
Pure Brands
Runstraat 8-H
1016 GK Amsterdam