Verzenden & retourneren

Een bestelling wordt op werkdagen meestal op de volgende dag geleverd wanneer deze voor 14:00 bij ons binnen is. We werken samen met meerdere verzendservices voor nationale en internationale bestellingen. U ontvangt van ons of van een van onze verzendpartners een mail met de Track&Trace code wanneer de bestelling onderweg is.


Gratis verzending

Voor binnenlandse bestellingen met een waarde boven de €50,- zullen geen verzendkosten gerekend worden. Helaas is dit niet mogelijk voor buitenlandse bestellingen, de kosten worden berekend op de checkout pagina.

 

Bringly - sustainable same-day delivery

Opgehaald tussen 14:00-17:00 & bezorgd tussen 18:00-22:00
Opdrachten voor 14:00 aangemeld worden doordeweeks dezelfde dag uitgevoerd. Is de klant niet thuis? Dan keert de koerier terug en moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden.

Alleen maandag t/m vrijdag beschikbaar binnen het servicegebied in Amsterdam
De pilot in Amsterdam is beschikbaar in deze postcodes: 1011 t/m 1019, 1051 t/m 1059, 1071 t/m 1079, 1091 t/m 1094 & 1096 t/m 1098.

Een pakket mag max. 10kg wegen en niet groter dan 60x60x40cm
Alleen op deze manier kan het pakketje efficiënt worden toegevoegd aan bestaande fietskoeriersroutes.

 


 

Retourneren

U kunt artikelen uiterlijk binnen 14 dagen na levering en indien mogelijk de originele verpakking, met zowel het prijskaartje als het merklabel er nog aan, ongebruikt en ongewassen & voldoende gefrankeerd retour sturen. Beschadigde en gebruikte producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren. Wanneer u een item retour stuurt zullen wij, na aanmelding van de retourzending, zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag aan u crediteren.

Wanneer u een andere maat van een item zou willen ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en het ongewenste item retour sturen of contact met ons opnemen via [email protected], zodat wij dit voor u in orde maken.


Procedure

Heeft u een account? Geef dan gemakkelijk online aan welk artikel u wilt retourneren. Dit kan bij uw account pagina onder 'mijn bestellingen'. Zo niet, kunt u de pakbon die u bij uw bestelling ontvangt als retourformulier gebruiken door de reden van retour bij het desbetreffende product te noteren. Of indien u de pakbon wilt houden kunt u hier het retourformulier downloaden. Vervolgens kunt u het ingevulde formulier meesturen met de retourzending. LET OP: retourzendingen zonder retourformulier/melding online worden niet in behandeling genomen.

 

Retouren kunnen worden verzonden naar het volgende adres:
Pure Brands
Runstraat 8-H
1016 GK Amsterdam