Bestellen & Betalen

 
Bestellen

Wanneer u uw product naar keuze heeft gevonden, plaatst u deze in uw Shopping Bag. U kunt ervoor kiezen om direct af te rekenen of om nog verder te shoppen. 

Als u wenst af te rekenen, zal er gevraagd worden om uw gegevens zodat de bestelling op het juiste adres zal worden bezorgd. U kunt een account aanmaken en inloggen zodat een vervolg bestelling sneller is afgehandeld. U kunt kiezen voor een ander bezorgadres dan het adres op de factuur. 

Vervolgens vindt de bestelling plaatst en gaat u afrekenen. Dit kan via iDeal, PayPal of CreditCard. 
Wanneer dit gelukt is wordt uw bestelling geplaatst. U ontvangt hiervan een mail met de Track&Trace codes. Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk na het succesvol plaatsen van de order te versturen. Wanneer een bestelling op een doordeweekse dag (behalve dinsdag) voor 16:00 bij ons binnen is wordt deze de volgende dag geleverd.

 
Betalen

U kunt betalen met iDeal, PayPal, CreditCard, AfterPay of gebruik maken van een overboeking. Hier vind u meer informatie over de betaalmethoden.
In het laatste geval kunt u contact opnemen met info@purebrands.nl 

LET OP: Wanneer u via AfterPay betaald, nemen zij het betalingsprocess over. U ontvangt een email van AfterPay om het bedrag op hun rekening over te maken met een door hun opgegeven referentie. Wanneer u gebruik maakt van AfterPay maakt u het bedrag dus niet direct naar onze rekening over.

 

Wat kan ik doen als ik een bestelling wil plaatsen, maar mijn iDeal betaling niet lukt?
U kunt het bedrag ook overmaken op de Pure Brands Webshop rekening. Neem in dat geval contact met ons op door te bellen naar +31 (0)20 622 58 65 of te mailen naar info@purebrands.nl. We vernemen graag wanneer u het bedrag hebt overgemaakt zodat we de bestelling spoedig kunnen versturen.

Pure Brands Webshop 
IBAN: NL98INGB0004682968
Betalingskenmerk: ordernummer

BIC code voor betalingen vanuit het buitenland
BIC: INGBNL2A